سبد خرید

معرفی وبسایت حفیظ سازه آریا - رولپلاگ ایران

مقدمه

وبسایت حفیظ سازه آریا با هدف خدمت باکیفیت تر و ارتباط هر چه بیشتر راه اندازی و در دسترس قرار گرفت. توضیح قسمت های مختلف از جمله محصولات، راه های ارتباطی و خدمات حفیظ سازه آریا مباحثی است که در این مقاله تهیه و تنظیم شده.



اشتراک:  

وبسایت رسمی شرکت حفیظ سازه آریا نماینده رسمی رولپلاگ در ایران با هدف ارتباط بیشتر و موثرتر با مشتریان راه اندازی شده و امید است با بخش های متفاوتی که در این وبسایت ارائه می شود بتواند راهکار ها و مشاوره های تخصصی را در خدمت مشتریان قرار دهد.  به کار گیری روش های موفق مدیریت و ممارست در تجارت اخلاق مدار، ایجاد رابطه کاری دراز مدت بر اساس احترام متقابل و اعتماد به مشتریان، تامین کنندگان و شرکای تجاری از اهداف مهم حفیظ سازه آریا می باشد.

محصولات 

یکی از قسمت های این وبسایت است که هر کدام از محصولات به تفکیک در دسته بندی های مختلف گنجانده شده که در مشخصات هر محصول، ویژگی ها، کاربرد ها، مشخصات فنی و تاییده های مربوط به آن محصول وجود دارد که باعث به دست آوردن اطلاعات کامل، انتخاب صحیح و در دسترس تر می گردد.

سرویس ها و خدمات

 بخش دیگری از وبسایت حفیظ سازه آریا، شامل انواع سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط ما می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از آن ها پرداختیم.


   نرم افزار تخصصی ایزی فیکس

 نرم افزار ایزی فیکس ارائه شده به صورت رایگان توسط شرکت رولپلاگ برای طراحی انکراژ، امکان استفاده آسان جهت اجرای اتصالات بتن برای گستره وسیعی از المان ها در کارهای روزمره ساختمانی با استفاده از محصولات برند رولپلاگ را میسر می سازد.


   آزمون کشش

به دلیل اطمینان خاطر مشتریان در استفاده از محصولات رولپلاگ در شرایط محیطی متفاوت، آزمون کشش کاملا رایگان، در محیط کارگاهی و با حضور مهندسین فنی رولپلاگ انجام خواهد شد.


بلاگ

برنامه ی ویژه ای در این بخش داریم و در تلاشیم با تولید مطالب فنی – تخصصی خدمت ویژه ای را به مهندسین فعال در رشته های عمران و معماری، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه سازه، معماری، انکراژ و تاسیسات ارائه کنیم.


ارتباط با ما

جهت تعامل هر چه بیشتر، در بخش ارتباط با ما پاسخگوی چالش های فنی، نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود. همچنین از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتس اپ و لینکدین می توانید با ما در ارتباط باشید.

تمامی خدمات معرفی شده و خدماتی که در آینده اضافه خواهد شد، تلاشی از طرف ما برای ارائه بالاترین سطح خدمات و به حد اکثر رساندن  اطمینان برای استفاده از محصولات و حرکت همیشگی در در جهت شعار رولپلاگ یعنی "اطمینان و نوآوری" می باشد.

باور ماست سازنده ترین محرک برای پیشرفت، استفاده از نظرات و تجربیات مصرف کنندگان محصولات بوده و امید است با تسهیل تعامل از طریق وبسایت شرکت حفیظ سازه آریا این مهم به بهترین شکل ممکن میسر گردد.